داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در مشهد؟| تصمیم بزرگ سازمان لیگ!

  • کد خبر: ۱۶۳۷۸۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
  • ۱۰
برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در مشهد؟| تصمیم بزرگ سازمان لیگ!
شنیده می‌شود ممکن است بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پرسپولیس باید در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف نساجی برود، اما امکانات کم این ورزشگاه و وضعیت بد وطنی، باعث شده تا شورای تامین مازندران و سازمان لیگ به یک تصمیم بزرگ فکر کنند. برگزاری بازی در مشهد!

نساجی چند فصل قبل هم به خاطر مشکلات ورزشگاه وطنی مجبور شد یک نیم‌فصل کامل در مشهد به میدان برود و اتفاقا در این سفر نتایج بدی هم نگرفت.

حالا اما به نظر می رسد با توجه به پیش‌بینی‌ها از استقبال ویژه از بازی پایانی لیگ که تکلیف قهرمانی پرسپولیس را مشخص می‌کند، در نهایت مسوولان تصمیمی بزرگ بگیرند و بازی را به مشهد منتقل کنند.

ورزشگاه امام رضا(ع) و ثامن‌الائمه هر ۲ از امکانات و چمن خوبی برخوردارند و وضعیت مطلوبی برای برگزاری  بازی حساس نساجی و پرسپولیس دارند. دیداری که قطعا با استقبال بزرگی از سوی هواداران پرسپولیس روبه‌رو می‌شود.

تنها نکته ای که باعث شده سازمان لیگ برای اخذ چنین تصمیمی دودل باشد، جوی است که برخی از اعضای سپاهان و استقلال در هفته‌های پایانی و همزمان با صدرنشینی پرسپولیس به راه انداختند. آنها مدعی شدند که دست های پشت پرده به دنبال قهرمانی پرسپولیس است و همین موضوع باعث شده که سازمان لیگ نگران بازخورد چنین تصمیمی باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا چنین اتفاقی رخ خواهدداد یا نه؟  برگزاری بازی برگشت تیمهای پیکان و پرسپولیس هم هفته قبل با حواشی بزرگی همراه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کیسه کش حقیر شله زرد صغیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
5
5
چرا مشهد اینهمه راه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
عمو جون کلاس چندمی عزیزم؟؟آقا بابا مسعودمون رفته بابا حمید اومده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
2
5
تا حالا ورزشگاش خوب بوده الان نوبت به پرسپولیس که شد کیفیت نداره
مهدی تاجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
4
6
مگه غیر از این دست های پشت پرده که هیچ باید بگیم دست و پاها و سوت ها و صدا سیما ها رادیو تلوزیون ها وپول نفت بیت‌المال ها پشت پرده در میان است
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
4
8
آقای خبرنگار اگر این پشت پرده نیست پس روی پرده هست چه کاری مونده که دیگه برای پرسپولیس نکنند ، خجالت آوره سازمان لیگ ومافیای تاج شمشیر را از رو بستند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
خوب معلوم می‌خواهند پرسپولیس قهرمان بشه رانت وزارتی بازی هم حدی داره
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
خجالت آوره. چقدر دستهای پشت پرده برای قهرمانی یک تیم بسیج شده‌اند. این قهرمانی آیا ارزشی داره؟
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
0
0
دیگه گندش را درآورده‌اند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
0
واقعا اون افرادی که هنوز به حکومتی بودن پرسپولیس ببخشید پیروزی ،شک دارن نوبرن
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
0
0
لامصب هر وزیر و نماینده و هرمی میاد پرسپولیسیه. بابا شما که اگه پنالتی های معیشتی تون نبود الان وسط جدول هم نبودین حرف از پشت پرده میزنید؟؟؟ شما همون پارسال هم با دستای پشت پرده قهرمان شدین حالا همه بد شدن؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->